Rustdag: Bakken in Croma vlak voor Roma - Reisverslag uit Rome, Italië van Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon - WaarBenJij.nu Rustdag: Bakken in Croma vlak voor Roma - Reisverslag uit Rome, Italië van Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon - WaarBenJij.nu

Rustdag: Bakken in Croma vlak voor Roma

Door: Piet namens Carmen, Lucien en Remco

Blijf op de hoogte en volg Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

26 Mei 2010 | Italië, Rome

Deze welverdiende rustdag is ons geweldig bevallen! Het leek wel een echte strandvakantie en we hebben heerlijk op het strand liggen bijkomen en in zon liggen bakken!

Vanochtend nog wel even wat gefietst in het dorp om de benen aan de gang te houden. Het voelde heel raar zonder de zware bepakking en we leken wel raketten. Je hoefde alleen je voet maar te laten vallen en was een paar straten verder.

Carmen heeft zelfs een bikini gekocht om vandaag lekker vaak in zee te kunnen badderen. Ze heeft vanmiddag samen met de jongens even snel wat verhalen nagelezen op de site en herleefde al lachend de mooie avonturen weer.

Remco heeft gisteren nog 1,5 uur flink last gehad van de steek in zijn grote teen, maar na het ontsmet te hebben viel het verder gelukkig mee. Hij schrok extra omdat in de familie een dergelijke steek wel eens een allergische reactie had gegeven en die zijn over het algemeen niet fijn. Hij heeft lekker in de zon gelegen en heeft nu geen last meer en kan morgen met 10 tenen weer gezond de fiets op.

Lucien heeft 3 uur onder de parasol geslapen en vroeg elke minuut dat hij wakker was of Remco ook weer een biertje wilde. Remco herinnerde hem er fijntjes aan dat hij dan weer ondergescheten zou worden door een vogel! Lucien dacht slim te zijn en na een biertje het water in te duiken om de vogels te ontlopen, maar werd enorm ondergepoept door een zeewalvis!

Maar alle gekheid op een stokje: we hebben alle drie genoten van de relaxte zonnige dag en gaan zo lekker douchen en wat eten. Morgen wacht een mooie tocht naar het prachtige Lucca, vlakbij Pisa.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Dat doet ons enorm goed!!!

• 26 Mei 2010 - 18:25

Ruud En Ria:

die rust dag hadden jullie echt verdiend,en remco ik ben blij dat het goed gaat met je grote teen. Ik weet nu zeker dat jullie rome gaan halen veilige km.

• 26 Mei 2010 - 19:04

Ferry:

Nou mensen succes morgen, jullie lagen lekker op het strand vandaag, hier was het gewoon weer koud vandaag, en hadden we weer een jas over. Dirk(lucien) doe je wel rustig aan met je biertjes, anders gaat die onderkin nooit weg, ook niet na bijna 2200km fietsen, hahaha

• 30 Mei 2010 - 21:11

Willem:

Hè Geut je hebt het er lekker van genomen. Hoe ver nog? Mooie verhalen en toch blijf je me verbazen, klasse, zie je wel ergens in Utreg, groet

Verslag uit: Italië, Rome

Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

Lucien: Jaren geleden ging ik met goede vrienden (Huub, Connie, Frans en Margot) en natuurlijk ook Remco mee naar Zuid-Frankrijk, waar wij bevangen werden door het fietsvirus. Bij thuiskomst besloten we exact 4 jaar geleden om een Santos trekkingbike te kopen en hebben die toen gelijk in die mooie meimaand uitgeprobeerd in de Pyreneeën. Inmiddels ben ik ook met een goede collega/vriend Arthur naar Santiago geweest, een geweldige ervaring was dit. Gelijk erna werden er plannen gemaakt om weer een mooie tocht te maken en dat werd dus Rome. In Brig sluit Carmen Lehner de zus van...aan, klasse! Ik verheug me erop en wil bij deze Marinus, Piet, Geralda en Suzan bedanken voor het vullen van deze site. Remco: geïnspireerd door de geweldige fietservaringen van Lucien naar Santiago, ook een trotse bezitter van een Santos-fiets en samen meerdere schitterende fietstochten gemaakt in de Pyreneeën met Lucien, wil ik nu ook een pelgrimstocht op de fiets afleggen. Niet de bestemming, maar de reis zelf als doel om tot mijzelf te komen. Carmen: Meine Motivation ist es mal was aussergewöhnliches zu tun. Aus dem Alltag herauszubrechen. Den Einklang mit der Natur zu erleben. Eine zeit erleben wo die wichtigsten Grundbedürfnisse zählen und aller Ueberfluss wegbleibt. Zu spüren wo Grenzen sind und diese zu überwinden. Ich freue mich in der Gruppe auf dem Weg zu sein, auf Entdeckungen und auf gemeinsame Erlebnisse. Innerlich Entspannung zu finden durch die körperlichen Anstrengung und der Nähe zur Natur. Der Weg als Ziel.

Actief sinds 20 Maart 2010