Rustdag Camping Smeraldo - Reisverslag uit Trevignano Romano, Italië van Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon - WaarBenJij.nu Rustdag Camping Smeraldo - Reisverslag uit Trevignano Romano, Italië van Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon - WaarBenJij.nu

Rustdag Camping Smeraldo

Door: Lucien

Blijf op de hoogte en volg Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

05 Juni 2010 | Italië, Trevignano Romano

Vandaag hadden we geen zin in Rome!
We gingen lekker op de fiets naar Trevignano om te pinnen en boodschappen te doen.

Tegen 12 uur gingen we lekker een potje koken en met z'n vieren eten.

Remco had geen zin in zwemmen, maar ging lekker chillen op de camping. Lucien, Carmen en Karin hebben de hele middag aan het meer gehangen, heerlijk eens niks, geen drukte en hectiek van de stad en 's avonds genieten van de lekkere goedkope wijn van de camping. Net toen we definitief onze fietsen inleverden met onze doos met bagage, kwam Lucien daar 2 bekenden tegen. Jawel, het waren de 2 uit Schiedam en Vlaardingen, die ik 2 jaar terug naar Santiago diverse keren tegenkwam en op de laatste dag gelijk met hun weer de fiets inleverden, hoe toevallig. Ze vroegen nog naar Arthur, maar die was nu niet mee. Zij hadden trouwens een andere route gereden: de Reitsma over Oostenrijk en hadden dit keer niet de oorkonde te pakken. Na een wijntje gedronken te hebben met hun, hebben we ons mandje opgezocht. Wat is de wereld toch klein!

• 10 Juni 2010 - 12:27

Piet En Bert:

Harstikke leuk, niet alles gelezen, maar zie dat jullie goed aangekomen zijn, leuk van de foto van onze bar
    happy inn lodge Brasserie 17
    Zie jullie nog wel, kom dan maar een biertje pakken, groeten

Verslag uit: Italië, Trevignano Romano

Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

Lucien: Jaren geleden ging ik met goede vrienden (Huub, Connie, Frans en Margot) en natuurlijk ook Remco mee naar Zuid-Frankrijk, waar wij bevangen werden door het fietsvirus. Bij thuiskomst besloten we exact 4 jaar geleden om een Santos trekkingbike te kopen en hebben die toen gelijk in die mooie meimaand uitgeprobeerd in de Pyreneeën. Inmiddels ben ik ook met een goede collega/vriend Arthur naar Santiago geweest, een geweldige ervaring was dit. Gelijk erna werden er plannen gemaakt om weer een mooie tocht te maken en dat werd dus Rome. In Brig sluit Carmen Lehner de zus van...aan, klasse! Ik verheug me erop en wil bij deze Marinus, Piet, Geralda en Suzan bedanken voor het vullen van deze site. Remco: geïnspireerd door de geweldige fietservaringen van Lucien naar Santiago, ook een trotse bezitter van een Santos-fiets en samen meerdere schitterende fietstochten gemaakt in de Pyreneeën met Lucien, wil ik nu ook een pelgrimstocht op de fiets afleggen. Niet de bestemming, maar de reis zelf als doel om tot mijzelf te komen. Carmen: Meine Motivation ist es mal was aussergewöhnliches zu tun. Aus dem Alltag herauszubrechen. Den Einklang mit der Natur zu erleben. Eine zeit erleben wo die wichtigsten Grundbedürfnisse zählen und aller Ueberfluss wegbleibt. Zu spüren wo Grenzen sind und diese zu überwinden. Ich freue mich in der Gruppe auf dem Weg zu sein, auf Entdeckungen und auf gemeinsame Erlebnisse. Innerlich Entspannung zu finden durch die körperlichen Anstrengung und der Nähe zur Natur. Der Weg als Ziel.

Actief sinds 20 Maart 2010