Terugvlucht en afscheid Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon - WaarBenJij.nu Terugvlucht en afscheid Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon - WaarBenJij.nu

Terugvlucht en afscheid Rome

Door: Lucien

Blijf op de hoogte en volg Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

07 Juni 2010 | Italië, Rome

Vanochtend ging heel vroeg de wekker. We hadden gusteravond al treinkaarten gekocht en gingen snel douchen. Om half 8 stond de eigenaar klaar om ons naar het station te brengen van Anguillara.

Na het afscheid hadden we om 8 uur de trein naar Rome Termini. Vanuit dit grote station hebben we de overstap gemaakt naar vliegveld Roma Ciampino. Aangekomen op de airport stond de kist al klaar van RyanAir om ons thuis te brengen. Na een vlucht van ruim 2 uur was er een eind gekomen van een hele mooie reis. Vreemd dat je dan in 2 uur van hartje Rome weer in Eindhoven bent, het verschil in temperatuur was bijna de helft maar wel aangenamer.

Het is nu al laat en heb de laatste verslagen op de site gezet. Straks lekker slapen in mijn eigen mandje en even nog een dag echt bijkomen. Remco zet de foto's er morgen allemaal op!

We wensen Carmen, onze derde reisgenoot, ook nog veel plezier en danken Karin voor haar bezoek en nogmaals dank voor de 3 die de site zo mooi hebben bijgehouden. Voor hen staat nog een nader te plannen Italiaans avondje te wachten in Houten!

• 08 Juni 2010 - 07:15

Willem:

Hoi jongens welkom home, met plezier jullie verhalen gelezen, benieuwd naar de pictures.

Kom als je tijd hebt gauw eens langs, benieuwd naar je verhalen
    groet

• 08 Juni 2010 - 11:46

Astrid:

Welkom terug, goede reis gehad? is wel wat lekkerder met het vliegtuig he ?

• 08 Juni 2010 - 18:27

Helga:

Welkom thuis en rust maar lekker uit.

• 08 Juni 2010 - 20:51

Piet:

Met enorm respect en met heel veel plezier hebben we jullie reis en avonturen meebeleefd! Echt GEWELDIG! Sterkte weer in deze 'andere' wereld.

• 08 Juni 2010 - 21:16

Frank:

Klasse gedaan, mooie verhalen. Welkom weer in Nederland en geniet nog even na

• 09 Juni 2010 - 09:41

Fer:

He jongens klasse Welkom terug, we nemen er gauw eens eentje.
    Kom eerst maar eens lekker bij

• 13 Juni 2010 - 09:42

Leuke foto's en nu snel eens langskomen Geutjes, groeten

• 13 Juni 2010 - 09:44

Leuke foto's en nu snel eens langskomen Geutjes, groeten

Verslag uit: Italië, Rome

Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

Lucien: Jaren geleden ging ik met goede vrienden (Huub, Connie, Frans en Margot) en natuurlijk ook Remco mee naar Zuid-Frankrijk, waar wij bevangen werden door het fietsvirus. Bij thuiskomst besloten we exact 4 jaar geleden om een Santos trekkingbike te kopen en hebben die toen gelijk in die mooie meimaand uitgeprobeerd in de Pyreneeën. Inmiddels ben ik ook met een goede collega/vriend Arthur naar Santiago geweest, een geweldige ervaring was dit. Gelijk erna werden er plannen gemaakt om weer een mooie tocht te maken en dat werd dus Rome. In Brig sluit Carmen Lehner de zus van...aan, klasse! Ik verheug me erop en wil bij deze Marinus, Piet, Geralda en Suzan bedanken voor het vullen van deze site. Remco: geïnspireerd door de geweldige fietservaringen van Lucien naar Santiago, ook een trotse bezitter van een Santos-fiets en samen meerdere schitterende fietstochten gemaakt in de Pyreneeën met Lucien, wil ik nu ook een pelgrimstocht op de fiets afleggen. Niet de bestemming, maar de reis zelf als doel om tot mijzelf te komen. Carmen: Meine Motivation ist es mal was aussergewöhnliches zu tun. Aus dem Alltag herauszubrechen. Den Einklang mit der Natur zu erleben. Eine zeit erleben wo die wichtigsten Grundbedürfnisse zählen und aller Ueberfluss wegbleibt. Zu spüren wo Grenzen sind und diese zu überwinden. Ich freue mich in der Gruppe auf dem Weg zu sein, auf Entdeckungen und auf gemeinsame Erlebnisse. Innerlich Entspannung zu finden durch die körperlichen Anstrengung und der Nähe zur Natur. Der Weg als Ziel.

Actief sinds 20 Maart 2010