Proloog - even warmfietsen... - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon - WaarBenJij.nu Proloog - even warmfietsen... - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon - WaarBenJij.nu

Proloog - even warmfietsen...

Door: Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

Blijf op de hoogte en volg Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

01 Mei 2010 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Alles gepakt, lijsten drie keer gecontroleerd, weer uitgepakt, opnieuw de spullen over de tassen verdeeld, weer inpakken, heb ik nu echt alles...? De hele week druk bezig geweest met de laatste voorbereidingen.

Maar vandaag ben ik volledig ontspannen, ik maak me nergens meer druk om. Nadat mijn familie mij een goede reis hebben gewenst, ging mijn vader meefietsen met deze proloog naar het huis van Luciens ouders, waar de fietsen worden gestald.

Zelfs op dit kleine stukje van 11,5 kilometer, maak ik alweer wat mee. Een stoet van 15 vrachtauto's (misschien wel meer) trokken naar Odijk, waarschijnlijk op weg naar een feest of zo. Ruim voorbij Odijk hoorde ik nog het massale getoeter van de trucks.

In dit kleine stukje wordt mijn enthousiasme alsmaar groter, je ziet zoveel meer op de fiets! Morgen begint het echte werk, hopen dat het droog blijft.

Remco Froon

  • 02 Mei 2010 - 07:59

    Dennis:

    Hej broertje, succes voor de 1e etappe. Als het regent, tussen de druppels door rijden!

  • 02 Mei 2010 - 11:47

    Connie En Huub:

    He maatjes, 13.30 uur denk dat jullie zeker al over de grens van de Betuwe zjjn! Bid thuis dat de regen op zal houden. Neem vanavond maar de 1ste Duvel op n behouden vaart! Wij denken aan jullie moed erin en pfff wat is het heet! Wat heet!! Knuffel xx




  • 02 Mei 2010 - 11:47

    Connie En Huub:

    He maatjes, 13.30 uur denk dat jullie zeker al over de grens van de Betuwe zjjn! Bid thuis dat de regen op zal houden. Neem vanavond maar de 1ste Duvel op n behouden vaart! Wij denken aan jullie moed erin en pfff wat is het heet! Wat heet!! Knuffel xx




  • 02 Mei 2010 - 12:23

    Jan En Marty:

    Wij denken de hele dag al aan jullie, wat een regen. Het is hier nu even droog. Ik hoop bij jullie ook, denk maar erger kan het niet worden.Groetjes

  • 02 Mei 2010 - 16:15

    Natasja:

    Hey Remmie,

    Zal maar niet vragen of julie het vandaag droog hebben gehouden...
    Denk maar zo nu heb je de zwaarste etappe vast gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

Lucien: Jaren geleden ging ik met goede vrienden (Huub, Connie, Frans en Margot) en natuurlijk ook Remco mee naar Zuid-Frankrijk, waar wij bevangen werden door het fietsvirus. Bij thuiskomst besloten we exact 4 jaar geleden om een Santos trekkingbike te kopen en hebben die toen gelijk in die mooie meimaand uitgeprobeerd in de Pyreneeën. Inmiddels ben ik ook met een goede collega/vriend Arthur naar Santiago geweest, een geweldige ervaring was dit. Gelijk erna werden er plannen gemaakt om weer een mooie tocht te maken en dat werd dus Rome. In Brig sluit Carmen Lehner de zus van...aan, klasse! Ik verheug me erop en wil bij deze Marinus, Piet, Geralda en Suzan bedanken voor het vullen van deze site. Remco: geïnspireerd door de geweldige fietservaringen van Lucien naar Santiago, ook een trotse bezitter van een Santos-fiets en samen meerdere schitterende fietstochten gemaakt in de Pyreneeën met Lucien, wil ik nu ook een pelgrimstocht op de fiets afleggen. Niet de bestemming, maar de reis zelf als doel om tot mijzelf te komen. Carmen: Meine Motivation ist es mal was aussergewöhnliches zu tun. Aus dem Alltag herauszubrechen. Den Einklang mit der Natur zu erleben. Eine zeit erleben wo die wichtigsten Grundbedürfnisse zählen und aller Ueberfluss wegbleibt. Zu spüren wo Grenzen sind und diese zu überwinden. Ich freue mich in der Gruppe auf dem Weg zu sein, auf Entdeckungen und auf gemeinsame Erlebnisse. Innerlich Entspannung zu finden durch die körperlichen Anstrengung und der Nähe zur Natur. Der Weg als Ziel.

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 72780

Voorgaande reizen:

01 Mei 2010 - 07 Juni 2010

Via Francigena

Landen bezocht: