Proloog Carmen, poetsdag heren - Reisverslag uit Naters, Zwitserland van Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon - WaarBenJij.nu Proloog Carmen, poetsdag heren - Reisverslag uit Naters, Zwitserland van Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon - WaarBenJij.nu

Proloog Carmen, poetsdag heren

Door: Carmen, Lucien en Remco

Blijf op de hoogte en volg Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

18 Mei 2010 | Zwitserland, Naters

Carmen komt vanavond naar Naters gereden om zich bij ons aan te sluiten.
Vandaag zijn er ook over de afgelopen dagen foto,s geplaatst die bij de verschillende etappes te zien zijn

wij gaan onze fietsen nu controleren en weer opfrissen

Carmen : Habe mich heute von Familie und den Hunden verabbschiedet. Um 17:00 bin ich von Bürchen losgefahren nach Naters. Ich war ziehmlich aufgeregt und dachte: wenn dass nur gut geht, mit dem vielen Gepäck, den Berg runter. Zwei mal habe ich einen Halt gemacht, damit meine Bremsen sich erholen.
In Visp war es viel wärmer als in Bürchen.
Habe die hälft meiner Kleider ausgezogen und bin weiter Richtung Naters gefahren. Zuerst mutig durch Visp dann bei Brigerbad alles dem Rottu (Rohne ) entlang.
Um 18:05 bin ich Glücklich in Naters angekommen. Ich war froh, dass Lucien mir geholfen hat das Fahrrad zu versorgen. Nun geniessen wir den abend bei KaRIN REMCO HAT GUT GEKOCHT.
Ich freue mich morgen mit den zwei hübschen weiter zu fahren. liebe Grüäss an alli Carmen

  • 18 Mei 2010 - 10:53

    Drank:

    Klasse lui, ga zo door.
    Groetekes.

  • 18 Mei 2010 - 19:45

    Therese Lehner:

    ich wünsche euch einen guten start morgen, in gedanken reisen wir mit.
    alles gute von therese ubd karl

  • 18 Mei 2010 - 20:34

    Piet:

    Hallo Carmen! Du hast die erste Etappe alleine geschaft und das ist einer stolzen Anfang für die weitere Reise! Viel spaB mit dem beiden Verrückter morgen!

    Remkok en Poetsloes: veel plezier met Carmen morgen op de weg naar Rome!

  • 19 Mei 2010 - 06:35

    Taco:

    Tis ff geleden maar we hebben dan ook met de FC een hartverzakkend en lever vergrotend weekend achter de rug. Lange, jammer dat je er niet bij was , het was weer ouderwets gezellig. We hebben ( crocky ) nog geprobeerd te bellen vanuit het home maar dat was geloof ik niet meer zo duidelijk. In Juli weten we waar het naar toe zal gaan , wie weet Ijsland.....Verder voor jullie allen weer veilige en gezellige kilometers gewenst.....greetz en FORZA UTREG , you'll never walk alone....

  • 19 Mei 2010 - 16:39

    Nicole:

    Gute Reise, Viel Spass, Geduldt und wenig Muskelkarer.
    Jungs Past gut auf Carmen auf und/oder umgekehrt.
    LG

  • 20 Mei 2010 - 18:33

    Andrea:

    Hallo mein liebes Schwesterherz!
    Ich bin SEHR stolz auf Dich :-) Du machst das schon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Naters

Carmen Lehner, Lucien Geutjes en Remco Froon

Lucien: Jaren geleden ging ik met goede vrienden (Huub, Connie, Frans en Margot) en natuurlijk ook Remco mee naar Zuid-Frankrijk, waar wij bevangen werden door het fietsvirus. Bij thuiskomst besloten we exact 4 jaar geleden om een Santos trekkingbike te kopen en hebben die toen gelijk in die mooie meimaand uitgeprobeerd in de Pyreneeën. Inmiddels ben ik ook met een goede collega/vriend Arthur naar Santiago geweest, een geweldige ervaring was dit. Gelijk erna werden er plannen gemaakt om weer een mooie tocht te maken en dat werd dus Rome. In Brig sluit Carmen Lehner de zus van...aan, klasse! Ik verheug me erop en wil bij deze Marinus, Piet, Geralda en Suzan bedanken voor het vullen van deze site. Remco: geïnspireerd door de geweldige fietservaringen van Lucien naar Santiago, ook een trotse bezitter van een Santos-fiets en samen meerdere schitterende fietstochten gemaakt in de Pyreneeën met Lucien, wil ik nu ook een pelgrimstocht op de fiets afleggen. Niet de bestemming, maar de reis zelf als doel om tot mijzelf te komen. Carmen: Meine Motivation ist es mal was aussergewöhnliches zu tun. Aus dem Alltag herauszubrechen. Den Einklang mit der Natur zu erleben. Eine zeit erleben wo die wichtigsten Grundbedürfnisse zählen und aller Ueberfluss wegbleibt. Zu spüren wo Grenzen sind und diese zu überwinden. Ich freue mich in der Gruppe auf dem Weg zu sein, auf Entdeckungen und auf gemeinsame Erlebnisse. Innerlich Entspannung zu finden durch die körperlichen Anstrengung und der Nähe zur Natur. Der Weg als Ziel.

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 72812

Voorgaande reizen:

01 Mei 2010 - 07 Juni 2010

Via Francigena

Landen bezocht: